Войти

Акции и Скидки

Каждый из нас часто проходит мимо любимого магазина, мечтая купить приглянувшиеся ему вещи. Но порой высокие цены на товары или услуги вынуждают нас просто пройти мимо.

Магазины, которые устраивают скидки и акции, буквально преподносят людям подарки. Вы можете приобрести любые товары по самым выгодным и приемлемым ценам.

Однако, не только скидки и акции устраиваются на покупку одежды, еще есть масса услуг, которые будут весьма выгодны.

К примеру – приобретая скидочные купоны, Вы можете сделать себе маникюр, либо отправиться в путешествие буквально за половину стоимости.

Зачем вообще проводятся скидки и акции?

В первую очередь – это увеличение объема продаж, во вторую – привлечение покупателя к отдельным товарам, ну и последнее – повысить репутацию среди клиентов, ведь на рынке очень много конкурентов. 


На сегодняшний день , акции и скидки очень актуальная и интересная для многих людей, кто ищет способ немного подкопить либо сэкономить свои деньги. Многие успешные компании такие как Мир Купонов, Be Smart, Chocolife me и многие другие на своих интернет сайтах и порталах предлагают различные услуги, здесь вы сможете найти начиная от косметологических услуг заканчивая молодежными развлечениями, такими как qwest, семейный отдых в горах, детская анимация, разнообразные бытовые приборы, спортивное оборудование для семьи и друзей. Необходимо подчеркнуть это новая тенденция очень популярна среди молодёжи, через электронную карту можно совершить много покупок не выходя из дома, также среди молодого поколения пользуются успехом такие магазины как ZARA, Mango, Mon amie, Beauty mania которые устраивают сезонные скидки и радуют покупателей новыми поступлениями в своем ассортименте. Скидки и акции очень выгодны для студентов и для лиц у которых среднний заработок, которые не могут позволить себе купить ту или иную вещь, единственное хотелось бы пожелать , чтобы данные скидки устраиваились более 2-х раз в год.


Жеңілдіктер мен жәрдемақы тауарлар немесе қызметтердің негізгі бағасына қысқарту болып табылады.
Олар (өндіруші анықталады және көбінесе қаптамасында), бөлшек баға (бөлшек орнату және жиі жапсырма Бұйымдағы), не өндірушінің тізімі бағасын өзгерту, тарату каналда кез келген жерде пайда болуы мүмкін, немесе тізім бағасы (әдетте жазбаша нысанда, әлеуетті сатып алушыға келтірілген).
Функцияны орындау үшін тарату арнасы мүшелерін ынталандыру үшін, немесе басқаша жеңілдік эмитентке пайдасын мінез-марапаттау үшін, құнды клиенттерді марапаттау үшін, қысқа мерзімді сату көлемін ұлғайту үшін тыс күннен қорын жылжыту үшін, соның ішінде есеп үшін көптеген мақсаттар бар. Кейбір жеңілдіктер мен жәрдемақы сату насихаттау нысандары болып табылады.
Сауда Жеңілдіктер тізімін бағасы немесе каталогы бағамен сатушыға көтерме немесе өндіруші берген бағасы аударымдар болып табылады. Қолма-қол ақша Жеңілдіктер көрсетілген уақыт бар төлем жасауға debitor ынталандыру debitor кредитордың берген бағасы төмендеуі болып табылады. Бұл жеңілдіктер төлем жеделдету және осылайша фирма өтімділігін қамтамасыз ету үшін арналған. Олар кейде жарнамалық құрылғы ретінде пайдаланылады. Біз сондай-ақ, бұл жеңілдік бағасы релаксация түсіндіреді.
Мысалдары
• 2/10 таза 30 - бұл сатып алушы шот-фактура күннен бастап 30 күн ішінде төлеуге тиіс дегенді білдіреді, бірақ олар шот-фактура күннен 10 күн ішінде төлеуге, егер 2% жеңілдік алады.
• 3/7 СБМ - осы айдың соңына шот-фактура күні көрсетілген кейін заң жобасы 7 күн ішінде төленеді, егер сатып алушы 3% ақшалай жеңілдік алады дегенді білдіреді. шот-фактура айдың 25 күнге дейiн немесе алған болса, төлем келесі күнтізбелік айдың 7-ші күні байланысты. тиісті шот-фактура айдың 25-iнен кейiн алынған болса, төлем екінші күнтізбелік айдың 7-ші күні байланысты.
• 3/7 СБМ таза 30 - бұл сатып алушы шот-фактура күннен бастап 30 күн ішінде төлеуге тиіс дегенді білдіреді, бірақ олар айдың соңына шот-фактура күні көрсетілген кейін 7 күн ішінде төлеуге, егер 3% жеңілдік алады. шот-фактура айдың 25 күнге дейiн немесе алған болса, төлем келесі күнтізбелік айдың 7-ші күні байланысты. тиісті шот-фактура айдың 25-iнен кейiн алынған болса, төлем екінші күнтізбелік айдың 7-ші күні байланысты.
• 2/15 таза 40 рог - осы сатып алушы тауарларды алған 40 күн ішінде төлеуге тиіс дегенді білдіреді, бірақ шот-фактура күнінен 15 күн төленген болса 2% жеңілдік алады. (рог үшін қысқа «тауарды алу»)


Қалаулы төлем әдісін жеңілдік
Кейбір бөлшек сауда (төмен маржа әсіресе шағын бөлшек сауда) кредиттік Карточкалық операциялар бойынша алымдарды төлеуге болдырмау үшін, қолма-қол ақшамен төлеу клиенттерге жеңілдіктер ұсынады.
Ішінара төлем жеңілдік
сатушы ақша ағыны немесе өтімділікті жақсартуға ниет, бірақ сатып алушы әдетте қажетті жеңілдік мерзімін қанағаттандыра алмай отыр деп санаса кезде сауда жеңілдік ұқсас, бұл пайдаланылады. сатып алушы етеді кез келген төлем арналған ішінара жеңілдіктер ішінара сатушының қолма-қол ақша ағыны көмектеседі.
Сырғымалы ауқымды
Басты мақаласы: жылжымалы шкала алымдар
Жеңілдік төлеуге адамның қабілетіне негізделген ұсынды. коммерциялық бөлшек қарағанда коммерциялық емес ұйымдармен көп таралған.
Алға танысу
олар келіп-ақ, әзірге кейін сатып алушының тауарларға төлеуге емес, онда бұл болып табылады. шот-фактура бойынша күні алға жылжытылады - мысал: Желтоқсан кезінде курорттық маусымының сату үшін қараша айында тауарлар сатып, бірақ шот-фактура бойынша төлем күні 27 қаңтар болып табылады.
Маусымдық жеңілдік
Маусымдық сату насихаттау
Бұл бұйрық бір бостық кезең (солтүстік жарты шарда, немесе қыркүйек айында оңтүстік жарты шарда сәуір айында шаңғы сатып мысал) орналастырылған кезде берілген бағаның төмендеуі болып табылады. қысқа уақыт шкаласы бойынша, бақытты сағат Бұл санатта түсіп кетуі мүмкін. Жалпы алғанда, бұл жеңілдік «Икс-Танысу» немесе «Экс-Танысу» деп аталады. Икс-Танысу үлгісі болар еді.
3/7 таза 30 ҚОСЫМША 10 - бұл сатып алушы шот-фактура күннен бастап 30 күн ішінде төлеуге тиіс дегенді білдіреді, бірақ олар төлеуге, егер айдың соңына шот-фактура күнінен плюс қосымша 10 көрсетілген кейін 7 күн ішінде 3% жеңілдік алады 10 күн.


Сауда жеңілдік
Сондай-ақ, функционалдық жеңілдіктер деп аталатын Сауда жеңілдіктері, кейбір функцияларды орындау үшін, тарату арнасы мүшелеріне төлемдер болып табылады. Осы функциялардың мысалдары қоймалау және жарамдылық шұлықтар жатыр. мысал 20/12/5 өнімді қоймаға арналған 20% жеңілдік, өнімді тасымалдау үшін қосымша 12% жеңілдік, мен сөрелерді сақтау үшін қосымша 5% жеңілдік көрсетуі мүмкін арналған сауда жеңілдіктер жиі, функцияларын сериясын қамтуы біріктіріледі жабдықталған. Сауда жеңілдіктері бөлшек сауда (арна капитандары деп аталады) тарату арнасының билік басым бөлігін салаларында ең жиі болып табылады.
Сауда жеңілдіктері жеткізушімен жасалған жатқан сату көлемін ұлғайтуға тырысады беріледі.
сауда қарқыны жеңілдік ретінде сипатталған дисконт кейде «сауда жеңілдік» деп аталады. Сауда жеңілдік өнімнің немесе бір нәрсе бөлшек бағасына рұқсат жеңілдік болып табылады. мысалы үшін крем бөлшек сауда бағасы 25 болып табылады және сауда жеңілдік 25 2% құрайды.
Сауда деңгейі жеңілдік
кейде сондай-ақ «сауда жеңілдік» деп аталатын сауда қарқыны жеңілдік, тезірек соңғы пайдаланушыға қарағанда, сауда немесе алып сату мақсаты үшін сатып алушыға сатушының ұсынылады. Мысалы, фармацевт дәрігерлердің өз науқастарға мөлшерлеу үшін оларды сатып дәрігерлерге ұйымдастырылмаған есірткі үшін жеңілдік ұсынады мүмкін. сауда немесе реселлеров екі жеткізуге сатушы, және жалпы қоғамдық ешкімге үшін жалпы тізімі бағасын болады, және адал сауда клиенттеріне сауда жеңілдік ұсынады.
Сауда-кредит
Сондай-ақ, сауда-дейін кредиттік деп аталатын сауда-кредиттік, бір нәрсе қайтару үшін берілген жеңілдік немесе несие болып табылады. қайтарған жаңа элементтің ескі нұсқасы сатып ретінде, аз ақша мәні болуы мүмкін, немесе екінші жағынан-ақ сату құны болуы мүмкін. сатушының көзқарасымен идеясы кейбір жеңілдік ұсынады, бірақ бұл ерекше жеңілдік табу үшін кейбір «қарсы акция» көрсететін сатып алушысы болуы болып табылады. Осы сияқты Сатушылар жеңілдік тек қана берілген «тегін беріледі» және болашақ бағасы / құндылығы келіссөздер жеңілдетеді емес, сондай-ақ. Сатып алушылар, енді пайдаланылатын нәрсе үшін кейбір мәні алу артықшылығы бар. Мысалдар көптеген салаларда табуға болады.
Бұл үлкен сатып алу үшін берілген бағаның төмендеуі болып табылады. Олардың негіздемесі ауқымдағы экономикасын алуға және тапсырыс берушіге осы жинақ кейбір (немесе барлық) өтуге болады. Кейбір салаларда, сатып алушы топтар мен тең OPS осы жеңілдіктер артықшылығын құрды. Жалпы алғанда екі түрі бар:
Кумулятивтік саны жеңілдік
Сондай-ақ, жинақтау жеңілдіктер деп аталатын кумулятивтік саны жеңілдіктер, белгіленген уақыт кезеңі ішінде сатып алынған санына негізделген бағаның төмендеуі болып табылады. күту, олар білдіреді коммутациялық құнын жүктейді және осылайша сатушы сатып алушыдан облигацияның болады.


Экономиканы бөлісу жиі онлайн əрекеттер қатысуымен экономикалық және әлеуметтік қызметін сипаттау үшін қолданылады мағынасы ауқымдағы бар қолшатыр термин болып табылады. Алғашында мерзімді қазір кейде онлайн нарықта арқылы орындалады, кез келген сату операцияларын сипаттау үшін неғұрлым кең мағынада қолданылады, Құрбылардың рангілі үшін тауарлар мен қызметтерге қол жеткізу негізінде ортақ пайдалану бөлімін қараңыз үшін ашық көзден қоғамдастықтың жүзеге өсіп орын, бизнестің (Бизнесс үшін бизнесс) болып табылады тіпті, гөрі тең рангілі. Осы себепті, экономиканы ортақ термин тең-теңімен алмасуды қамтамасыз тіпті қызметтер ең алдымен коммерциялық қамтымды болуы мүмкін, бұл кейбір, бекітілді, шатастыратын ретінде сынға ұшырады. Дегенмен, көптеген мерзімді әлі қызметтердің кең спектрін қолданылатын тіпті әдетте, көп демократиялық базарын, сипаттау құралы ретінде жарамды екенін айтады.
Сондай-ақ, бірлескен тұтыну, бірлескен экономика немесе құрдастарының экономиканың ретінде белгілі, мерзімі ортақ академиялық анықтамасы тең-теңімен алмасу (иелену және сый беріп арасында) гибридтік нарықтық үлгісіне жатады. Мұндай операциялар жиі қауымдық онлайн қызметтері арқылы ықпал етіледі сондай-ақ құбылыс арналған балама атау болып табылады.
ортақ экономика тауарлар мен қызметтерді артық қуаты арқылы ресурстарды оңтайландыруды беретін ақпаратты беруі үшін ақпараттық технологияларды пайдалана, соның ішінде нысандарын, түрлі алуы мүмкін. Жалпы алғышарты тауарлар туралы ақпарат (әдетте онлайн нарықта арқылы) ортақ кезде, осы тауарлардың құны бизнес үшін, жеке тұлғалар үшін, қоғам үшін және жалпы қоғам үшін арттыруы мүмкін, бұл.
құбылыс ретінде бірлескен тұтыну қатысушылар орнына жеке меншік құқығын ие қарағанда, өнімдерге немесе қызметтерге қол онда экономикалық келісімдердің класс болып табылады. құбылыс орнына «пассивті құрбандарын» олардың тұтыну бақылау болуы өсіп тұтыну тілегі туындайды. тұтыну тең-теңімен жалға нарықтық жиі туындайтын жаңа қызметтер мен платформаларды, $ 26bn (£ 15 млрд) бағаланады.
бірлескен тұтыну моделі сияқты Банкноталардың коллекционерлерi сондай-ақ мұндай әлеуметтік несиелендіру, тең-теңімен тұру, тең-теңімен саяхат тәжірибе ретінде секторларды дамушы, тең-теңімен міндеті тапсырмалар немесе саяхат кеңес беру сияқты онлайн базар пайдаланылады , carsharing немесе қатаңдығын-автобус бөлісу.
Гарварттық бизнесс шолу, Қаржылық уақыт және басқа да көптеген «ортақ пайдалану экономикасы» деген неверен қойды. Гарварттық бизнесс шолу мерзімі кең мағынада бөлісу экономика үшін дұрыс сөз «қол экономика» болып табылады ұсынды. Авторлар бөлісу «Маркет-жанама-кезде компания бұдан былай барлық ортақ әрбір ол басқа- білмеймін тұтынушылар арасындағы делдал болып табылады» қашан, дейді. Керісінше, тұтынушылар біреудің тауарларды немесе қызметтерді кіру үшін төлейміз


Экономика сарапшы Алекс Стефанидің пікірінше, бұл бірінші мерзімін кетті экономиканы ортақ термин, пайдаланылған кім құпия болып табылады «қамқоршы және сусымалы анықтамаларға осал жоқ».
Анықтамалар түрлілігі бар. Талап бойынша экономика, концерт экономиканы, әлеуметтік медианы, және басқа үлкен қамтиды, ол кең анықтамаларының бірі болып табылады. «ортақ адамдар» Академиялық анықтамалар тек құрдастарының рангілі операцияларға ортақ экономиканы шектеу, тар болуы, әдетте, және кейде одан әрі тек физикалық тауарларды уақытша алмасу қатысты операцияларды пиринг үшін анықтамасын шектеу. Тағы бір еркін мәдениет белсенділері пайдаланылатын тар анықтамалар жиынтығы, кооперативтік қозғалыс мүшелері және ұқсас, олар жай ғана мәмілелер пиринг жеңілдету, тіпті егер бөлісу экономикадан коммерциялық компанияларды кірмейді. Кейде «нақты» немесе «шынайы» ортақ экономика деп аталатын кейде сондай-ақ үкімет және муниципалдық органдары да, осындай анықтамалар шеңберінде жұмыс ұйымдар, кооперативтік негізде еріктілер іске, негізінен шағын және localist болып табылады. Олар мұндай велосипед ас ретінде онлайн операциялар жоқ жұмыс кейбір ұйымдар, қамтуы мүмкін. «Шынайы» ортақ экономикасы осындай Freecycle. ретінде, алайда кейбір ірі халықаралық қолжетімді веб-сайттарға кіреді.
Экономиканы ортақ термин кеңінен туралы 2010 жылдан бастап қолданылған, әлі қыс 2015 жылы қабылданған Отырғыш зерттеуіне сәйкес, американдықтардың тек 27% мерзімі естіген.
Мерзімі естіп Респонденттердің көптеген мерзімі дәстүрлі мағынада «ортақ», ол мүдделі ойлау бар, ол не айтқысы бойынша көзқарастар айырмашылық болды. 2010 және 2011 жылдары, бөлісу экономикасы тартылған көптеген адамдар шын мәнінде ол дәстүрлі мағынада ортақ туралы деп есептейміз. уақытта кең пайдаланылатын үлгі көптеген тұтынушылар өз өмірінде тек бірнеше минут қолдануы мүмкін қуат бұрғылау -a құралын ортақ идеясы болды. Адвокаттар тұрақты тұтынушылар өз электр дрель сатып алу, бірақ оның орнына басқа қарызға, және бұл қарыз онлайн платформалар ықпал болуы мүмкін емес, бұл үшін ол сезімін жасады деді. Бірнеше Стартаптар Компаниялар Адамдар осы желілерінің бойымен жаттығулар және ұқсас тауарлар бөлісуге көмектесу үшін іске қосылды. Дегенмен 2015 жылдан бастап артымызға, ол дәстүрлі пайдалануды қамтамасыз ету үшін бағытталған көптеген стартаптарды істен жетекші, тұтынушылар, әдетте, осындай уақытша биржалары мүдделі емес еді анық болды. сияқты Airbnb немесе CanYa сияқты кейбір табысты платформалар экономиканы ортақ термин кеңінен шатастыратын ретінде сынға алды 2016 жылдың ретінде, ресурс алмасуды қамтитын ретінде сипаттауға болады.
Бөлісу экономиканың көлемі академиялық талқылау нысанасы болды. пайдаланылатын критерийлер байланысты кейбір платформалар басқалары бөлісу экономика шеңберінде енгізілген, бірақ болады. Мысалы, компания ортақ экономиканың бір бөлігі ретінде өзін-өзі сипаттау ма бара, Қоян тапсырма механикалық түрік енгізілген, бірақ болады.
Коммерциялық іске асыру коммерциялық негізінен, оның ішінде құрылымдар кең ауқымын қамтиды, және, аз дәрежеде, кооперативтік құрылымдардың. ортақ экономика . кейде «қожайынсыз кеме» деп аталады бір-үшін-бір немесе сингулярлық меншік тыс өнімдер, қызметтер және талант қолжетімділігін кеңейтіп, қамтамасыз етеді жеке тұлғалар белсенді әр түрлі пайдаланушыларға, провайдерлер, кредиторлар немесе заемшылар ретінде қатыса жиі веб-жанама болып тең-теңімен алмасу схемаларын дамытады.


Ортақ тауар жаңа алмасу, сату немесе несиелендіру жатады
немесе субъектілерінің арасында әртүрлі элементтерді пайдаланылады. Жабдықтар, ойыншықтар, құралдар,
киім, жиһаз, тұрмыстық техника, кітаптар мен электроника
Ортақ баптардың мысалдары. ортақ тауарлар нысанын қабылдай алады
Тең-теңімен немесе бизнес-теңімен операциялар - жиі делдал
Онлайн осындай Банкноталардың коллекционерлерi ретінде платформалар - немесе ортақ пайдалану бизнес арасында немесе
Қоныстануы сияқты платформалар арқылы муниципалитеттер арасында.

Ортақ тауарлар бірлесіп кең ауқымды аспектілерден
тауарлар материалға жатады тиесілі немесе пайдаланылатын тауарлардың,
Тұтыну тауарлары мен активтері, сондай-ақ өнімді
машиналар мен мамандандырылған құралдар, соның ішінде капитал. Не
«Ортақ» тауарлар ерекшеленеді өсті қарқындылығы болып табылады
берік тауарларды пайдалану және рециркуляция, сондай-ақ
пайдаланушылар, тауар өндірушілердің сондай-ақ өндірістік активтердің бөлісу,
өндіруші-тұтынушылар. Бұл жағдайда активтер материалдық қараңыз
мәні бар сияқты жабдықтар материалдар,. Ортақ
тауарлар операциялары сыйға тарту және несиелеу дейін құрауы мүмкін
бартер және жалға,
 және барған сайын арқылы өтіп жатыр
жеке тұлғалар мен кәсіпорындар қосылу онлайн платформалар.
Әдетте тауарлар бөлісу үш жолмен жіктеледі;
біз, өйткені жергілікті оның белгілі бір қатысы бар төртінші қосу

1. Қарау рангілі бөлісу алмасу ауқымына жатады
болуы мүмкін жеке тұлғалар арасындағы операциялар
мұндай Банкноталардың коллекционерлерi немесе Etsy ретінде платформа делдал.
2. Бизнес-үшін-бизнес бөлісу арасында жүреді
кәсіпорындар мен материалдарды қамтиды жəне өнім
Мұндай ұлттық өнеркәсіптік арқылы сол сияқты биржалары
Симбиозы бағдарламасы (NISP) немесе әріптестік шеңберінде
Торонто Жоба Жасыл Материалдар алмасу желісі
(Осы тарауда қала жағдайда зерттеу қараңыз).
3. Бизнес-теңімен бөлісу ақша делдалдығы
орнына алмасу қарағанда және осындай платформалар типтік болып табылады
ал пайдаланушылармен сатушыларды қосатын Амазон, сондай-ақ
сол уақытта жеткізуші рөлін қабылдау.
4. Мекеменің үшін құрылымымен бөлісу арасындағы орын
Үкімет тұлғалар, университеттер немесе аурухана
осындай онлайн арқылы жабдықтарды, сондай-ақ жарғылық тауарлар
Қоныстану сияқты платформалар - алмасу үшін арналған коммерциялық
коммуналдық үкімет арасында.
Бұл тарау институционалдық деңгейде ортақ мәселені атап көрсетеді
сондай-ақ, бизнес және муниципалитеттер арасында, соның ішінде
тең-теңімен биржаларының ретінде. 4-тарау арнайы көңіл бөледі
қауымдық және көршілік деңгейінде бөлу туралы,
сол ауқымда ортақ тауарларды қоса алғанда.
тауарлар бөлісілуде аралығының түрлері кең ауқымы
Оның ішінде: өнімдері
· Кітаптар
· БАҚ - DVD дискілері, музыка
· Киім, аяқ киім, аксессуарлар
· Спорт жабдықтар
· Рекреациялық тауарлар
· Сыртқы және шытырман оқиғалы тісті
· Үй жануарларына байланысты тауарлар
· Электроника және технология
· Кеңсе тауарлары мен жабдықтар
· Денсаулық сақтау Жабдықтарды
· Өндіріс жабдықтар
· Құралдар
· Ас жабдықтар, тұқымдар, азық-түлік (тарау 3D қараңыз
Ортақ Азық-түлік)
· Жиһаз
· Құрылыс материалдары
· техника
· Оқиға Жабдықтарды - шатыр, кезеңдері, қоршаулар
· Ойыншықтар
· Қолөнер және қолөнер тауарлар


We pay particular attention to stores with promotions and discounts for all to enjoy the good deals. Many successful companies such as Мир Купонов, Be Smart, Chocolife.me and many others offer variety of services on the Web, there you will be able to find from cosmetology services finishing with entertainments, such as quest, family rest in mountains, children's animation, various household appliances, the sports equipment for a family and friends. It is necessary to emphasize that the new tendency is very popular among youth, through the electronic card it is possible to make many purchases without leaving the house, also among the younger generation such shops as ZARA, Mango, Mon amie, Beautymania please their clients with new receipts in the assortment and promotions. Discounts are very favorable to students and people who aren't able to afford specific things, the only thing it would be desirable more than 2 times a year.


American Express карталарын ұстаушылар Twitter арқылы өздерінің жеңілдікке жолдарын шығарады. Компания американдық карталарын ұстаушылар «арнайы ұсыныс» хэштегтерінің басып осындай Best Buy және Zappos-ақ бөлшек сауда қатысушы үшін қағазсыз, эксклюзивті талон алуға Twitter арқылы олардың AMEX карталарын дейін синхрондауға болады деп мәлімдеді. Twitter Карточка ұстаушы сол сатушымен сауда жүргізіп, жеңілдік бірнеше күнге дейін шотына есептеледі. American Express саудагерлерге карта мүшелеріне қосылу және екі нақты әлемдік мәнін жеткізу арқылы коммерция Twitter мазмұнын бұрап отыр, Ed Gilligan, American Express төрағасының орынбасары, делінген хабарламада. іске қосу кезінде, қатысушы көпестер 1-800-Flowers.com, Best Buy, Cheesecake Factory, Dell, H & M, McDonald, Ticketmaster және Виргин Американы қамтиды.


Баға ұсыныстары жеткілікті күшті, бірақ қызыл сия бизнесіңізді ұстау үшін жеткілікті негізді болуы тиіс. 10-нан 20 пайызға жеңілдіктер қызықсыз болмау, сонымен қатар олар басқа жоғары табысты сату үшін шығын көшбасшы ықпалы арқылы өте терең жеңілдіктер болдырмау, немесе олар сіздің бизнеске бағалы жаңа клиенттерді тарту алатындарыңыз.
Купондар - олар өте танымал бұл күндері, ол Пенни-pincher нарықтарда қайтып жасауға. Тіпті жас тұтынушылар мен бай сатып алушыларды - дәстүрлі талон аулақ топтар - шамамен 20 пайызға типтік 1-ден 2 пайызға өтеу мөлшерлемесін арттыру, оларды пайдаланып отырады. Басып шығарылған купондар әлі де неғұрлым кеңінен таратқан болып табылады, бірақ веб-сайттарында және электронды пошта арқылы таратылып басылатын купондар, бағасы және басқа да бұқаралық ақпарат құралдары арқылы кеңінен ұсыныс жәрдемдесу, шығын шегуден бұрын бизнес достарыңызбен және жанкүйерлер ұсыну үшін тамаша жолын ұсынады.
Сынамалар клиенттер сатып алдында көріңіз мүмкіндік бизнестің барлық бағыттары бойынша жұмыс істейді. Негізгі олар Raves жеңіп және бизнес қайталау алатындарыңыз соншалықты үлкен өнімдердің үлгісі болып табылады.


Привлечение клиентов к наличным деньгам или кредитным картам остается болезненно медленным процессом в этой бореальной экономике. И именно поэтому важно - и всегда будет - привлекать потенциальных покупателей к рекламным акциям. Фактически, придумывание привлекательных рекламных акций стало более крупным, чем когда-либо.
 Когда все сделано правильно, рекламные акции выталкивают клиентов из схемы удержания, предоставляя им стимул для принятия мер до истечения срока действия ограниченного времени.
 Вот что вам нужно сделать:
  Направляйте свои усилия
 Акции могут стимулировать покупки у постоянных клиентов, наматывать новых клиентов, привлекать клиентов из конкурентов, привлекать текущих клиентов к покупке по-разному и стимулировать бизнес в медленные периоды. Но редко одно продвижение может достичь всех этих целей сразу. В результате вы должны решить, какое из следующих вопросов наиболее важно, чтобы вы могли настроить свои усилия:
Вы хотите, чтобы клиенты покупали чаще, покупали в большем объеме или привлекались к новым или различным предложениям?
Вы хотите привлечь новых клиентов в свой бизнес?
Вы хотите, чтобы клиенты с истекшим сроком службы попросили ваш бизнес?
Вы хотите повысить бизнес во время медленных часов, будних или особых сезонов?
После тщательного и задумчивого определения аудитории и изменений, которые вы хотите, чтобы ваша акция вдохновляла, задайте себе этот вопрос: если вы предлагаете ограниченный по времени стимул, возможно ли, что клиенты, на которые вы нацелились, ответят? Если да, переходите к следующему шагу.


Торговля акциями американских компаний в России не менее популярна, чем в США. Растущие котировки ценных бумаг множества крупных концернов подталкивают инвесторов остановить свой выбор именно на них. Рынок американских акций стал своего рода синонимом богатства и финансового успеха. А для жителей нашей страны это ещё и способ получить дополнительный доход на разнице курсов валют. Как известно, на протяжении последних десятилетий доллар продолжает расти.
На фондовой бирже существуют масса компаний США, акции которых можно купить на российских и торговых площадках. К самым крупным и доходным из них относятся ценные бумаги «Google», «Apple», «Tesla», «Microsoft», «Сoca-Cola» и «Boeing». 
Инвесторы, собирающиеся заработать на фондовом рынке, следят за новостями отрасли, макроэкономическими показателями, финансовыми отчётами компаний, графиками котировок. Всё это помогает правильно выбрать время, чтобы купить американские акции по выгодному курсу. Вы можете подписаться на новости в разделе Аналитика. Здесь же можно найти готовые инвестиционные и торговые идеи. Эксперты ITinvest ежедневно обрабатывают большой поток информации и на основе своего опыта дают рекомендации по покупке и продаже ценных бумаг. За первую половину 2016 года доход клиентов ITinvest, следовавших прогнозам, составил более 25%.
ITinvest разработал собственный торгово-аналитический терминал SmartX – это современное программное обеспечения, с помощью которого можно купить и продать практически любой актив на бирже. Также здесь Вы будете видеть котировки ценных бумаг онлайн (в реальном времени).


In this days, promotions and discounts are very relevant and interesting for many people who are looking for a way to dig or to save money. Many successful companies such as the World of Coupons, Be Smart, Chocolife me and many others on their web sites and portals offer various services, here you can find ranging from cosmetic services and ending youth activities such as qwest, family vacation in the mountains, children's animation, various household appliances, sports equipment for family and friends. It is necessary to emphasize this new trend is very popular among young people, using an electronic card you can make a lot of shopping from the comfort of home, also among the younger generation, enjoy the success of such stores as ZARA, Mango, Mon amie, Beauty mania which organize seasonal discounts and give customers new additions to its range. Discounts and promotions are very beneficial for students and for those who have Sredniy earnings, who cannot afford to buy this or that thing, the only thing I would wish for these discounts ustraivali more than 2 times a year.


Покупка продуктов сегодня является делом довольно обыденным. Обычная булка хлеба или палка колбасы почти везде стоит одинаково. Однако существование различных брендов производителей создает конкуренцию, которая приводит к большому выпуску продукции и товарообороту. Тем не менее в этой ситуации происходит большое количество проблем, которые могут препятствовать бизнесу. Слишком большое обилие товаров может привести к невыкупленному товару, пылящемуся на прилавке. Дело становится серьезнее, когда оно касается товаров с ограниченным сроком годности. Что же делать?


На помощь приходят маркетинговые кампании, имеющие целью решить эту проблему. Наиболее часто, главным методом являются акции и скидки. Акции и скидки – это своего рода реклама, целью которой является скорейшая продажа товара. У этих специфичных методов есть свои особенности. В первую очередь, распространитель товаров идет на компромисс, уменьшая свою прибыль взамен на избежание возможности отсутствия ее как таковой. В качестве условий акции или скидки, цена товара понижается на определенную сумму при соблюдении определенных условий. Это может быть ограничение по срокам времени во время которых акция или скидка действительна, покупка на определенную минимальную сумму и многие другие условия. В результате, акции и скидки могут быть взаимовыгодными для покупателя и продавца.


Акции и скидки также могут касаться не только одних товаров. Они также нацелены на улучшение репутации распространителей товаров в глазах покупателей. Акция может не касаться самого изменения цены товаров, но может взамен производить мероприятия по розыгрышу призов, подарков и купонов на скидки.


Основой скидок и акций является их успешное донесение до внимания потенциальных покупателей. Они могут распространятся обычным образом через бумажные флаеры, также они могут быть напечатаны в средствах массовой печати как вырезаемые купоны. В последнее время набирает популярность выведение существующих скидок и акции в сети интернет через сайты, занимающимися исключительно организацией распространения информации о них.




АКЦИИ И СКИДКИ


Акции и скидки делают нашу жизнь легче. Многие товары и услуги мы можем получить на выгодных условиях. И кто же не любит участвовать в разнообразных акциях, тем более, что условия участия, как правило, не составляет особого труда.


В каталоге INSTAGRAM Вы найдете все интересующие Вас акции и скидки.


促销和打折


促销和打折,使我们的生活更容易。我们可以得到许多商品和服务的有利条件。谁不喜欢参与各种促销活动呢?


在INSTAGRAM中你会发现令你感兴趣的促销和打折。




Современный век является эрой изобилия материальных благ. Продукция различных производителей нацелена на растущий спрос потребителей, заполняя лавки магазинов до предела, ожидая покупателей. Тогда, в XX веке появился вопрос – когда нет спроса, как продать товар? В момент, когда прилавки трещали от тяжести продуктов, тогда появилась идея важности донесения информации до покупателей, которые должны увидеть выгодность покупки товара. В свою очередь, это привело к появлению акций и скидок.
Акции и скидки – изобретения нового времени. Основной идеей за ними является увеличение числа потенциальных покупателей и сбыт товара. Скидки подразделяются на различные виды.
Скидки могут быть: сегментированными, ориентирующимися на определенные социальные группы людей; временными, зависящими от времени проведения или проводимые в определенные сроки; ценовые, напрямую характеризуемые определенным снижением цен; количественные, которые при покупке обеспечивают дополнительным, бесплатно дающимся в подарок товаром. Акции и скидки существуют в огромных множествах и разновидностях. Сегодня, это популярный инструмент для управления спросом и предложением, зависящим от правильного анализа рынка потребителей и использования этих данных для разработки подходящих стратегий продвижения товара.
Акции и скидки не являются абсолютным решением для всех проблем бизнесов, но имеют свою нишу. Кроме этого, потребители находят большую выгоду в покупке нужных товаров, которые в обычной ситуации стоили бы пусть ненамного, но дороже.

Акции и скидки – вещь довольно полезная. Кому не будет интересно получить возможность купить что-то подешевле? Главная проблема о получении скидок – донесение информации об их существованиях и сроках проведения – решается относительно просто в наш век свободного потока информации. Покупатели тоже активно охотятся за ценами. Заядлые шопоголики превосходно осведомлены о самых известных дисконт центрах и сезонных распродажах товаров. Акции и скидки можно предсказать даже простым наблюдением или логикой. Один из ярких примеров является распродажа в честь праздников, которую можно легко приметить по приближающемуся красному дню календаря. Это также в интересах магазинов рассказать о проводящихся акциях и скидках для получения покупателей. У них есть для этого много средств.

Довольно часто, распространители стараются воспитать лояльность среди своих покупателей. Вам, возможно, предлагали подписаться на получение накопительной дисконтной карты. Эта дисконтная карта является инструментом акций и скидок, осуществляющим несколько целей. Главная цель – продолжение покупателем покупки продукции в данной сети магазинов. Это осуществляется получением накопительной скидки, зависящей от числа покупок за определенный промежуток времени. В дополнение покупатели получают множество других преимуществ. Это может быть подписка на новости, которые информируют о новых акциях и скидках, специальные скидки на выбранные товары для держателей накопительных дисконтных карт. Это один из многих элементов акций и скидок, применяемых для увеличения спроса и продаж товаров.

Многие могут утверждать, что использование этих акции и скидок не приносит большего дохода покупателям, аргументируя это тем, что они стимулируют желание тратить больше денег на товары, которые им не нужны. Однако конечное решение, пользоваться или нет, остается за потребителем.


Each of us often passes by his favorite store, dreaming to buy things he likes. But sometimes high prices for goods or services force us to simply pass by.


Stores that arrange discounts and promotions literally present gifts to people. You can buy any goods at the most favorable and affordable prices.


However, not only discounts and promotions are arranged for the purchase of clothes, there are still a lot of services that will be very beneficial.


For example - by purchasing discount coupons, you can make yourself a manicure, or go on a trip just for half the cost.


Why do discounts and promotions at all?


First of all, this is an increase in sales, the second - attracting the buyer to certain goods, and the last is to increase the reputation among customers, because there are a lot of competitors on the market.



Buying products today is a rather common matter. An ordinary loaf of bread or a sausage stick almost everywhere is the same. However, the existence of various brands of manufacturers creates competition, which leads to a large output of products and turnover. Nevertheless, in this situation there are a lot of problems that can hinder business. Too much abundance of goods can lead to an unredeemed product that is dusting on the counter. The case becomes more serious when it concerns goods with a limited shelf life. What to do?


Help comes marketing campaigns aimed at solving this problem. Most often, the main method is shares and discounts. Shares and discounts are a kind of advertising, the purpose of which is the prompt sale of goods. These specific methods have their own characteristics. First and foremost, the distributor of goods goes on a compromise, reducing their profits in return to avoid the possibility of its absence as such. As a condition of the promotion or a discount, the price of the goods is reduced by a certain amount, subject to certain conditions. This may be a restriction on the time period during which the stock or discount is valid, purchase for a certain minimum amount and many other conditions. As a result, shares and discounts can be mutually beneficial for the buyer and seller.


Shares and discounts can also apply not only to certain goods. They are also aimed at improving the reputation of distributors of goods in the eyes of buyers. The action can not touch the very change in the price of goods, but can in return produce events for the drawing of prizes, gifts and coupons for discounts.


The basis of discounts and shares is their successful report to the attention of potential buyers. They can be distributed in the usual way through paper flyers, they can also be printed in mass media as cut-out coupons. Recently, the withdrawal of existing discounts and promotions in the Internet through the sites that deal exclusively with the organization of the dissemination of information about them is gaining popularity.



The modern age is an era of abundance of material goods. The products of various manufacturers are aimed at the growing demand of consumers, filling stores to the limit, waiting for customers. Then, in the twentieth century, the question arose - when there is no demand, how to sell the goods? At a time when the counters were cracking with the severity of the products, then the idea of the importance of delivering information to the buyers appeared, which should see the profitability of the purchase of the goods. In turn, this led to the emergence of shares and discounts.


Promotions and discounts are inventions of a new time. The main idea behind them is an increase in the number of potential buyers and the sale of goods. Discounts are divided into different types.


Discounts can be: segmented, targeting certain social groups of people; temporary, time-dependent, or carried out at certain times; price, directly characterized by a certain reduction in prices; quantitative, which, when purchased, provide an additional, free-of-charge gift. Shares and discounts exist in huge sets and varieties. Today, it is a popular tool for managing demand and supply, depending on the correct analysis of the consumer market and the use of these data to develop suitable strategies for promoting the product.


Shares and discounts are not an absolute solution for all problems of businesses, but they have their own niche. In addition, consumers find great benefits in buying the right products, which in normal circumstances would be worth not much, but more expensive.



Promotions and discounts are a very useful thing. Who will not be interested in getting an opportunity to buy something cheaper? The main problem of getting discounts - informing about their existence and timing - is solved relatively simply in this century of free flow of information. Buyers also actively hunt for prices. The avid shopaholics are well informed about the most famous discount centers and seasonal sales of goods. Shares and discounts can be predicted even by simple observation or logic. One of the brightest examples is the holiday sale, which can easily be noticed on the approaching red day of the calendar. It is also in the interests of stores to tell about the current promotions and discounts to obtain buyers. They have a lot of money for this.


Quite often, distributors try to cultivate loyalty among their customers. You may have been offered to subscribe to a savings discount card. This discount card is an instrument of shares and discounts, which accomplishes several goals. The main goal is to continue the purchase of products by the buyer in this chain of stores. This is done by obtaining a cumulative discount, depending on the number of purchases for a certain period of time. In addition, buyers receive many other benefits. It can be a subscription to news, which informs about new promotions and discounts, special discounts for selected goods for holders of accumulative discount cards. This is one of many elements of shares and discounts used to increase the demand and sales of goods.


Many may argue that the use of these shares and discounts does not bring more revenue to customers, arguing that they stimulate the desire to spend more money on goods that they do not need. However, the final decision, whether to use or not, remains with the consumer.